Nieuwe ballen

Vanaf 1 januari 2016 worden alle competitie-wedstrijden (en toernooien) verplicht met de nieuwe, niet celluloid ballen gespeeld.

De nieuwe ballen zijn momenteel nog een stuk duurder dan de oude. Het bestuur heeft daarom besloten dat elk team 1 doosje ballen gratis uitgereikt krijgt aan het begin van het seizoen. Als deze op zijn, kunnen bij de bar nieuwe ballen worden gekocht. Wees er dus zuinig mee!

Voor de trainingen zijn ook nog genoeg oude ballen voorradig. Tijdens de jeugdtraining zal voornamelijk met de oude ballen gespeeld worden, afhankelijk van de training zal bijvoorbeeld het partijtje de laatste 10 minuten met de nieuwe ballen gespeeld worden. Bij de senioren training/vrijspelen is het aan de leden zelf of er met de oude of nieuwe ballen gespeeld wordt. De oude ballen zullen nog een tijdje 'gratis' voorradig zijn.